Ένας δικός μας νέος κόσμος

Ποτέ δεν ήμουν ενεργός σε τέτοιες καταστάσεις αλλά πάντα μου άρεσε όταν τις έβρισκα.
Δεν είναι καινούριο φαινόμενο ούτε καν (πολύ) σπάνιο αλλά είναι ωραίο να μαθαίνεις ότι σε κάποια μέρη, σε κάποιες γειτονιές της πόλης (μας), συμβαίνουν πράγματα που δεν περιστρέφονται γύρω από τον συνηθισμένο άξονα του κέρδους.
“Δεν αναπολούμε τους παλιούς κόσμους, φτιάχνουμε ένα νέο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες μας” λέει κάποιος από αυτούς που βρίσκονται στον αυτοδιαχειριζόμενο χώρο πολιτισμού στην πλατεία Γαρδένιας στου Ζωγράφου και αυτό νομίζω είναι το πιο σημαντικό από την ιστορία που γράφει η Ma-Psa στην ανάρτησή της (οκ, ίσως μετά την κατάληψη).
Δεν πιστεύω να περάσω ποτέ από εκεί, είναι εκτός της καθημερινότητάς μου, αλλά αν είμαι τυχερός μπορεί και να ξεπεράσω, τον εαυτό μου.

Leave a Reply

