Ασανσέρ

Τελευταία νομίζω ότι είμαι σαν ασανσέρ. Κάποιος πατάει το κουμπάκι, ανοίγω, μπαίνει μέσα και με πάει όπου θέλει. Από το ρετιρέ βρίσκομαι στο υπόγειο χωρίς καμία ιδιαίτερη δυσκολία. Αρκεί αυτός που μπήκε μέσα να πατήσει το νούμερο που θέλει να πάει. Και το ασανσέρ πάει.

Άρα τι λέμε; Λέμε βεβαίως το προφανές: αν το ασανσέρ είναι άδειο θα πάει εκεί που θέλει αυτός που μπαίνει μέσα.

Από την άλλη κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι πάντα ήμουν σαν ασανσέρ και όχι μόνο τώρα τελευταία οπότε και δεν υπάρχει λόγος να το κάνω θέμα. Όπως καταλαβένετε όμως αυτός ο κάποιος είναι μαλάκας. Το κάνω θέμα γιατί κάποτε πρέπει να αράξω σε έναν όροφο, ή ακόμα καλύτερα να πηγαίνω όπου θέλω εγώ. Και όποτε θέλω.

Άσε το άλλο. Αυτοί που μπαίνουν, μετά βγαίνουν ή τους ξερνάω εγώ;

Ερωτήσεις, πολλές ερωτήσεις και είναι αργά. Είναι η ώρα που θα κάνω το σέρβις μου. Αύριο πάλι, αύριο είναι μια άλλη μέρα και είναι πολύ αυτοί που περιμένουν να μπουν μέσα. Άντε καλό ταξίδι.

poker_asan

Ποιός μοιράζει;

Leave a Reply

