Ανάμεσα στην καθημερινότητα

Τι υπάρχει εκει; Ο χρόνος σίγουρα όχι. Ξυπνάς, ζεις, κοιμάσαι. Και ανάμεσα; Ανάμεσα χαράζεις. Άλλοτε πολύ, άλλοτε λίγο και συνήθως καθόλου. Αυτό το καθόλου είναι το ζητούμενο λοιπόν. Το θέλουμε το καθόλου; Το αγαπάμε, το ζητάμε η το φοβόμαστε;

Καθένας ας μιλήσει για το τομάρι του. Μόνο γι’αυτό μπορεί να μιλήσει και αν θέλει να πεί κάτι για κάποιον άλλο τότε να το πει αλλά να προσέξει. Πολύ! Ποτέ αυτό που λες δε σου ανήκει και πάντα μπορεί να σε σκοτώσει. Όμως ξέχασα, εσύ δε φοβάσαι να πεθάνεις.

Εσύ τι χάραξες στη ζωή σου; Γιατί σε αγάπησαν για πάντα; Σε αγάπησαν για πάντα;

Μαζεύω στιγμές κάθε μέρα και τις φυλάω σε ένα μικρό κουτάκι. Ανησυχώ όμως γιατί το κουτάκι μου είναι πολύ μικρό και ποτέ δε γεμίζει. Κάποιες φορές κάθομαι, το ανοίγω και ψάχνω να βρω τι έχω κρατήσει. Τις χειρότερες μέρες μου είναι άδειο και τις καλύτερες βρίσκω μέσα ανθρώπους. Τις περισσότερες φορές όμως δεν βλέπω καθαρά αν και είμαι σίγουρος ότι, κατά τα άλλα, βλέπω πολύ καλά.

Κλείνω το κουτί

Ανοίγω τα μάτια – όλα είναι ξεκάθαρα.

Ανοίγω το κουτί πάλι. Σύννεφο.

Τι έκανα; Άφησα το κουτί στην άκρη. Πήγα έξω, στην αγορά και βρήκα ένα άλλο, πιο όμορφο. Πιο μεγάλο, ναι πιο μεγάλο και πιο όμορφο με ανοίγματα στα πλάγια, μικρούς καθρέφτες στο εσωτερικό του και δυο συρταράκια δεξια και αριστερά. Το ένα με κλειδί.

jewellery-box

Είναι άδειο αλλά είναι ξεκάθαρο. Διαυγές. Άδειο. Κενό! Και πρόθυμο.

Αρχίζω και διαστέλλω το χρόνο. Του βρίσκω φίλους και του μαθαίνω καινούργια κόλπα. Είναι ένα μικρό παιδί που κυλιέται τυλιγμένο με μια κουβέρτα στο πάτωμα και κάνει πως κοιμάται. Μου ζητάει και ‘μενα να κοιμηθώ αλλά ξέρει ότι δε θα το κάνω. Παίζει μαζί μου και ‘γω μαζί του. Αρχίζει να με αγαπάει γιατί του μιλάω.

Είναι οι πρώτες μου κουβέντες και τον βλέπω ήδη να μου χαμογελάει.

Απόψε θα ανοίξω το καινούργιο μου κουτάκι. Κάτι μου λέει ότι δε θα είναι άδειο.

One Response to “Ανάμεσα στην καθημερινότητα”

  1. […] Ανάμεσα στην καθημερινότητα […]

Leave a Reply

